Година: 2010
За проекта разработихме:
Нощта на парите
Телевизионно предаване, излъчвано по Нова телевизия
Цялостната концепция на предаването и играта е реализирана от „И-кард” и “Ню Геймс”
"Нощта на парите" е интерактивна телевизионна игра, която се излъчваше всеки делничен ден след полунощ е ефира на Нова ТВ. Всяко предаване е ориентирано към зрителите, като изпитва техните знания и умения от различни области. Водеща на играта бе Антония Чукова. Нейната роля бе да задава въпросите в рамките на предаването, а зрителите се обаждат в реално време, за да отговорят и получат награда при верен отговор.
Играта се реализира както за абонати на всички мобилните оператори.
Цялостна маркетингова стратегия
- ТВ Клип
- ТВ предаване
- Награден фонд на играта
- Техническа реализация посредством SMS съобщения и IVR обаждания
|
-
Video on demand
Казино игри
Flash приложения
Уеб сайт
Уеб базирани игри
Софтуер за връзка между ERP и база данни
Хостинг
Интернет портали
Оптимизация и решения за екстремни натоварвания на сайтове
Система за онлайн разплащания
Уеб базирани инструменти за управление съдържание на сайтове
Видео излъчване на живо
Онлайн магазини
-
Национален телефон за клиенти IVR
SMS / IVR гласуване
SMS игри
SMS / IVR регистрация
SMS разплащания
Номера с добавена стойност
SMS / IVR услуги
-
Лото игри
Национална лотария
Online спортни залози
Доставка на съдържание чрез SMS
Къщата на парите
Сделка или не
Плочки и скрол ленти за ТВ предавания
Жребий
Big Brother
SMS аукцион
Видео анонси
Реализация на Call TV формати
Оригинални анимации
Стани богат
-
Mobile Marketing чрез SMS
Mobile Applications
Mobile Marketing чрез MMS
Mobile Game Marketing
Mobile Web Marketing
Mobile Couponing
LSB (Location Based Services)