Мобилен СМС Маркетинг
Мобилен СМС Маркетинг
PUSH КАМПАНИИ – TEXT-OUT
Изпращане на SMS съобщение към потенциалните потребители, от което директно да бъдат информирани за дадена промоция, кампания, игра и т.н.
За целта е необходимо да се дефинира оферта, която желаете да предложите на потребителите, структурира текстово съобщение с препратка към мобилна версия на сайт (landing page) и информация за отписване от кампанията, изпрати съобщението до подходяща таргет група.
PULL КАМПАНИИ – TEXT-IN
Потенциалните потребители са информирани и/или са заявили желание (абонирани) за конкретната промоция, игра, кампания и т.н.
Практически информацията, която се разпространява в този вариант е неограничена, поради факта, че е поискана от потребителите
дефиниране на оферта или услуга, която потребителите да получат след като изпратят текст на определен номер, промотиране на Вашето предложение с ключова дума и кратък номер, заинтересуваните потребители изпращат ключовата дума на краткия номер, за да получат предложението.
Потребителите получават текстово потвърждение и препратка към мобилна версия на сайт, където да получат допълнителна информация.
|
-
Video on demand
Казино игри
Flash приложения
Уеб сайт
Уеб базирани игри
Софтуер за връзка между ERP и база данни
Хостинг
Интернет портали
Оптимизация и решения за екстремни натоварвания на сайтове
Система за онлайн разплащания
Уеб базирани инструменти за управление съдържание на сайтове
Видео излъчване на живо
Онлайн магазини
-
Национален телефон за клиенти IVR
SMS / IVR гласуване
SMS игри
SMS / IVR регистрация
SMS разплащания
Номера с добавена стойност
SMS / IVR услуги
-
Лото игри
Национална лотария
Online спортни залози
Доставка на съдържание чрез SMS
Къщата на парите
Сделка или не
Плочки и скрол ленти за ТВ предавания
Жребий
Big Brother
SMS аукцион
Видео анонси
Реализация на Call TV формати
Оригинални анимации
Стани богат
-
Mobile Marketing чрез SMS
Mobile Applications
Mobile Marketing чрез MMS
Mobile Game Marketing
Mobile Web Marketing
Mobile Couponing
LSB (Location Based Services)