Назад
ПОКАЖИ КАТЕГОРИЯ

Парламентарни избори ’05

Сайт и игра за повишаване на активността на гласуващите българи


 

КОНЦЕПЦИЯ

 
Във връзка с провеждането на изборите за Народно събрание през лятото на 2005 година и очаквания рекордно нисък процент гласуващи, към нас се обърнаха с молба да създадем концепция за активности, ориентирани към младежката аудитория и най-вече хората, които ще гласуват за първи път. Сайтът, който създадохме, беше част от интегрирана кампания, която включваше всички основни медийни канали и насочваше аудиторията към сайта, където хората могат да се запознаят със своите права и отговорности, които произтичат от правото на избор. За да повишим интереса към изборния процес, създадохме online игра, в която всеки гражданин с право да гласува можеше да се включи в quiz игра, в която всеки ден се публикува по 1 въпрос, свързан с изборите за Народно събрание и работата на Парламента. За да се стимулира участието в играта, бяха изработени рекламни банери, които анонсираха и подаръците за онези, които всеки ден са отговаряли на въпросите. За да отговорим на изискването за създаване на разяснителна кампания, в сайта бяха включени и материали, които да помогнат на участниците да стигнат до верния отговор, включително новини и общообразователни материали.



РЕАЛИЗАЦИЯ

 
Интернет сайт, поддръжка на компютърните програми и база данни, записване за участие в томболата.

 

Партньори