Назад
ПОКАЖИ КАТЕГОРИЯ

Развитие на търговската мрежа на Национална лотария, както и официален уеб сайт, IVR и съпорт център.

Година: 2013

За проекта разработихме:

Интернет портали

Хостинг

Уеб базирани инструменти за управление съдържание на сайтове

Жребий

Софтуер за връзка между ERP и база данни

Уеб сайт

Национална лотария

Иновативна платформа за продажба на билети и лото игри


Благодарение на професионализма и отдадеността към задачата, възложена от Ню Геймс, резултатите са впечатляващи - хиляди партньори в търговската мрежа на лотарията, раздадени над 80 милиона лева и безброй много почитатели и верни играчи.

Икард и Ню Геймс вярват, че едно от най-важните звена са клиентите, затова създадохме IVR система за обслужване. Гъвкавостта и функционалността ни спечелиха лоялността на играчите, по-ниски операционни разходи и цялостно предимство пред конкуренцията.

Чрез IVR системата клиентите могат да регистрират своите непечеливши билети за участие в сензационното предаване на Национална Лотария или да проверят каква им е печалбата.
Динамичния ръст на броя на игрите изисква съпорт центърът да ни е активно включен в обслужването на клиентите, като набавянето на необходимата информация относно въпроси, свързани с игрите на Национална лотария, с печалбите или регистрацията в уебсайта.

В процеса на изграждане на сайта беше реализирана централизирана система, предоставяща данните на клиентите съгласно достъпа и нуждите на различните презентационни среди.
Успяхме да затвърдим връзката между играчите и Национална лотария като създадохме комуникация в реално време с ERP системите за логистиката и софтуера за поддръжка на Лото игрите, благодарение на което може да се получи актуална информация за печалбите и обектите, в които може да се играят игрите на Национална лотария.

В основата на развитието на игрите стоят и взаимоотношенията ни с партньорите като Нова Телевизия, Лафка, Изипей, Български пощи, Бензиностанции -Лукойл, Еко, Шел, Петрол, веригите SDI, Blizoo, Handy, Internity, Inmedio, Relay, 1 minute, Office 1 Superstore, Net1, Метро, Моят магазин, CBA, Orbico, Tpost, Hit, SNG и Alkom.
Участието ни в развитието на „Национална лотария“ продължава и в социалните мрежи – като канала на лотарията в YouTube и Facebook страницата, която за 2014 има над 110 000 потребители. Информацията, която екипът на Икард публикува е винаги актуална, пълна и поднесена с внимание към своите фенове.

Клиент

Партньори