Назад
ПОКАЖИ КАТЕГОРИЯ

Във втория сезон на "КЪРТИЦАТА" зрителите са реални претенденти за голямата награда, защото ако повече от 50% от тях са разкрили кой е КЪРТИЦАТА, парите от сметката на саботьора, събирани през 12-те седмици на шоуто, ще бъдат спечелени от един съобразителен зрител, успял да разконспирира предателя.

Година: 2014

За проекта разработихме:

SMS / IVR гласуване

КЪРТИЦАТА - Сезон 2

В основата на шоуто, наред с преодоляването на различни екстремни предизвикателства, е търсенето на КЪРТИЦАТА, чиято задача е да саботира усилията на Групата, като същевременно остане неразкрита.


„Къртицата 2 - Разтърсване“ е реалити шоу, в което зрителят може да следи със затаен дъх съвместния живот на звездите и обикновените хора. За 3 месеца под един покрив участниците трябва да се справят с вълнуващи мисии и изпитания. Един от тях обаче има коренно различен план – да саботира останалите. Това е къртицата в отбора. Напрежението е във всеки епизод, защото и зрителите гласуват кой може да е потайната Къртица, както и участниците в шоуто. Звездите във втория сезон бяха Бориса Тютюнджиева, Александър Сано и Ивайла Бакалова.
Голямата награда от 250 000 лв., се разпределя през трите месеца в бюджета на Групата и този на КЪРТИЦАТА, в зависимост от изхода на всяка задача и Битка.
E-card беше част от вълнуващото събитие като реализира зрителското гласуване чрез SMS.